Selecteer een pagina
Beter overzicht van mijn taken
februari 29, 2016

De insteek was bij mij zeer eenvoudig. Op het einde van de werkdag heb ik zelden een voldaan gevoel van wat ik die dag bereikt had, en dat neem je gemakkelijk mee naar huis. Ook het feit dat er constant storende factoren passeren, zoals dringende problemen, onverwachte situaties, gebrek aan informatie, concentratieproblemen, … liggen mee aan de basis.

De workshop heeft mij meer inzicht gegeven hoe ik een beter overzicht kan krijgen van mijn taken, door een paar kleine ingrepen toe te passen. Ik zat al op het juiste pad, maar de ToDo-lijst nog iets meer in detail uitwerken en opdelen zal dus een betere kijk geven op de workload. De oefeningen die je op je eigen ToDo-list moest doen, waren zeer verhelderend. Er zijn ondertussen ook al enkele ideetjes ‘geboren’ J. En de eerste stap is ook al gezet, want ik heb voor volgende week al wat tijd ingepland om een aantal stappen ook effectief uit te voeren.

Het is wel heel duidelijk dat zoiets niet van de één op de andere dag gaat lukken, het is een groeiproces en we gaan klein beginnen.

Ook de tips ivm het verbeteren van je concentratie zijn zeker het proberen waard.

Het niveau waarop Johan zijn eigen ToDo-list beheert, is misschien wel wat te hoog gegrepen voor mij J

Maar ik ben woensdag wel met een positief gevoel naar huis vertrokken JJJ

Bedankt voor de workshop !

Pin It on Pinterest