Selecteer een pagina

Je hoeft ons niet te geloven

Wat onze klanten zeggen!

Praktisch

Goede en praktische workshop – master your Todo list. Met veel enthousiasme gegeven.
Ronald Antonissen

Business Analyst, Psa

Aangeleerde technieken toe te passen

Deze cursus is super als je net zoals ik een agenda hebt die overloopt. Johan leert je om op de eerste plaats structuur te creëren en uw prioriteiten te stellen. In vele gevallen ben jezelf diegene die dit kan, ieder twijfelt er echter aan en heeft elke dag wel een andere brand om te blussen. Door de aangeleerde technieken toe te passen leer je om nuttig om te gaan met je beschikbare tijd en stoorzenders uit te schakelen.

Er komt tijdens deze workshop veel info op je af, maar als je deze achteraf rustig toepast zie je de puzzelstukjes op zijn plaats vallen. Wat er dan echt voor zorgt dat je die achterstand weghaalt, nieuwe projecten beter mee opvolgt en je team een leider ziet die het overzicht bewaart en er voor hen is, want zoals we allen weten is dat een meeting met collega’s die met hun gedachten er niet bij zijn omdat ze geen tijd hebben niet leuk. Ik ben blij dat ik die collega niet meer ben.

Niko Mollen

Operations Supervisor , METALLO-CHIMIQUE N.V.

Inspirerende Workshop

Na de inspirerende workshop van donderdag op de VGC, heb ik me meteen ingeschreven voor je nieuwsbrief.
Hopelijk lukt het me om enkele van je tips te implementeren.
Alvast bedankt voor de inspirerende en leuke dag!
Pieter Mollemans

Adjunct van de directeur , VGC

Hou mijn systeem nu al maanden vol

Ik ben een believer van het eerste uur. Reeds 10 jaar geleden (Je werkte toen nog bij Colruyt) volgende ik mijn eerste Getting Things Done. Jarenlang probeerde ik verschillende methodes, vooral op papier. De ene sneuvelde al sneller dan de andere. Ik had mijn systeem voor zo’n 70% in orde. Ik kreeg het sluitend door recent de training MYM te volgen. Ik hou mijn systeem nu al maanden vol, mijn mailbox is dagelijks zo goed als leeg.
De MYT opleiding is inmiddels een standaard training voor elk van onze ingenieurs geworden. Mijn ervaring is immers dat iedereen hier mee worstelt.

Bart Niemegeers

Zaakvoerder, Prohead

Wat mij het meest verrast heeft, zijn de o zo herkenbare verhalen (oa langere lijsten niet afwerken, overvolle agenda met to do’s die dan toch niet gevolgd wordt…) én bovendien de ‘vrij eenvoudige’ oplossing die geboden wordt.

Nele Van de Velde

Teamverantwoordelijke Klantendiensten TMVW, Farys

Veel zaken geïmplementeerd

Paar weken geleden volgde ik de opleidingen master your todo list en master your mailbox.

Ondertussen heb ik veel zaken geïmplementeerd o.a.  regels in outlook.
Dit systeem en mijn implementatie werkt goed.

Filip Depover

Operations Manager , Cretes

Goede TO DO list is een noodzaak

Als trainee BAM bij IKEA krijg je zoveel informatie te verwerken dat een goede TO DO list noodzakelijk is. Mijn agenda in Outlook is nu mijn persoonlijke assistent geworden die ik niet meer kan missen! De opleidingen gaven mij een beter kijk hoe ik het beste mijn tijd kan besteden. Ik plan mijn dag zodanig in dat ik op het einde van de dag kan stoppen met een leeg hoofd.
Wesley Vandenberghe

Trainee Checkout Services Manager, IKEA

Nooit meer iets vergeten of verloren

Heb je workshop gevolgd en met succes.  Als je dit goed kan vertalen naar je eigen takenpakket werkt Outlook voor jou.

Je persoonlijke assistent die alles overzichtelijk up-to-date houdt. Het vraagt weinig tijd en met een centraal persoonlijke verzamelplaats valt er nog weinig tussen de plooien. Je zet de vinger op de juiste zere plekken en voor diegenen die willen gaat een wereld structuur en rust open. Nooit meer iets vergeten of verloren.

Je bent gedreven en werkt inspirerend. Doe verder, er is nog veel te doen in deze wereld. Degenen die het willen horen stuur ik door naar je workshops. Anderen, tja…

Marc Lens

Head of the electricity team, NBB DRUKKERIJ / ENGINEERING

Iedereen aanraden

Ik gebruik je systeem idd nog steeds. Ik ben er heel tevreden over. Het vraagt permanente aandacht maar het overzicht dat het mij geeft in mijn taken is bijzonder waardevol.

Ik zou het dus iedereen aanraden.

 

Kris Gevaert

Automation Engineer, GEA

Value for Money

Bedankt voor de zinvolle training vandaag.  Meer dan voldoende value for money.

Peter de Ranter

Ceo, Prosteps

Algemene levenskwaliteit verbeterd

Ik heb twee jaar geleden een workshop van jou gevolgd bij Leuven Inc en heb me toen ook ingeschreven op je nieuwsbrief. Ik wil je met deze email even bedanken voor de veranderingen die ik, dankzij jou, heb aangebracht in mijn leven. Ik heb zeer veel opgestoken van jouw workshop en nieuwsbrieven en lees veel van de boeken die je aanraadt. Ze hebben niet alleen mijn time en priority management vaardigheden verbeterd, maar ze hebben ook mijn algemene levenskwaliteit verbeterd. Ik kan je daarvoor niet genoeg bedanken.

Dr. Yentl Swolfs

Professor, Materials Engineering KU Leuven

Fijne en zeer leerrijke workshop

Ik wou je nogmaals bedanken voor de workshop (MYT en MYM)  die u vorig jaar hebt gegeven. Ik vond het een fijne en zeer leerrijke workshop.

Faima El Aissaoui

Deskundige - Rekrutering en Selectie - Loopbaan - HR , Vlaamse Overheid

Twee Quick Wins

Nog bedankt voor de opleiding (Master Your Todo list) gisteren. Zoals gezegd heb ik me de laatste maanden al behoorlijk verdiept in persoonlijke productiviteit waarbij ik diverse zaken heb opgepikt uit podcasts, onder andere die van jullie. Ook tal van gewone, e- en audioboeken passeerden de revue.

Ik ben dus zeker niet onwetend noch onvoorbereid naar je cursus gekomen en had enkele concrete vragen klaar zitten waar ik nog verduidelijking over nodig had.

Die roadblocks op mijn weg naar nog meer productiviteit wist je gezwind op te ruimen. De extra inzichten die je verschafte zullen mijn reis om de ‘force’ te ontdekken zeker versnellen en aangenamer maken. Dezelfde avond nog heb ik mijn systeem alvast aangepast met twee quick wins die ik van de training heb onthouden en vandaag heb ik daar de vruchten van geplukt. Kortom, topcursus die ik aan iedereen kan en zal aanbevelen en die de investering meer dan waard is. Feel free om dit te delen en mij als referentie aan potentiële klanten door te geven.

P.S.: als ik mijn iTunes eindelijk terug werkende krijg dan zal ik jullie Memento21 podcast zeker ook een positieve beoordeling geven!

Gert Molkens

Zaakvoerder, RCDD, FLEXIP

Supercontent

Beltug is een vereninging van IT-verantwoordelijken van grotere bedrijven en ik ben supertevreden van de coaching die ik bij johan heb gevolgd.

Het probleem dat ik had met mijn opvolging van mijn werk was dat alles in mijn takenlijst door elkaar liep. Privé, werk, opvolgen van medewerkers, opvolgen van projecten. Het was gewoon veel te veel. Het overzicht was totaal kwijt.

En het grote voordeel na deze coaching is dat ik eigenlijk alleen nog zie waar ik mij deze week wil mee bezig houden. De rest is er nog wel want de controlefreak in mij vindt het wel belangrijk om te weten dat al die andere zaken nog makkelijk vindbaar zijn maar het belast mijn hoofd niet meer. Wat ik echt super vind is, dat ik nu eigenlijk elke dag op een andere manier werk.

Wat ik vaststel is dat ik elke dag opnieuw door de coaching veel gerichter te werk ga en dat ik mij focus op die dingen die ik echt gedaan wil hebben. In plaats van mij te laten voortduwen door mails of telefoontjes die binnenkomen.

Ik ben echt supercontent.

Danielle Jacobs

General Manager, Beltug

Geen stress, meer energie

Het cruciale moment van de cursus kwam helemaal in het begin: ‘Waarom zit jij hier? Waarvoor wil je meer tijd, of wat wil jij met deze cursus bereiken?’

Ik had er nooit aan gedacht toen ik me voor de training Master Your Todo List inschreef, maar als ik er even bij stilsta: eigenlijk wou ik van mijn wekelijkse hoofdpijn af. Al vijftien jaar knallende hoofdpijn op maandag, vaak op dinsdag, tegen woensdag was het meestal onder controle. Geen pijn meer overdag én nog energie over ’s avonds, het leek een wens als voor een vallende ster. Een goede truc om dit te vragen, want zo was ik erg gemotiveerd om de methode uit te proberen. En zie! De eerstvolgende maandag na de cursus fietste ik naar huis met een fris hoofd en het heerlijke gevoel dat mijn werk voor die dag erop zat.

Zes maanden later is de verbetering nog steeds spectaculair. Mijn hoofdpijn is occasioneel geworden en nog steeds gerelateerd aan vermoeidheid, maar niet langer aan stress.

Merci, merci.

Isabelle de Meyere

Cultuurbeleidscoördinator, VGC

De OneNote opleiding heb ik eigenlijk gevolgd omdat ik:
· Enerzijds al mijn notities wou digitaliseren; geen fysisch boekje meer en zoeken in het boekje om een bepaalde notitie terug te vinden. (of stond het in het vorige boekje…)
· Anderzijds zocht ik ook naar een manier om notities eenvoudig om te zetten naar een Todo/Taak. Tijdens of op het einde van een meeting snel even mijn todo definiëren.

De opleiding gaf daarvoor een structuur alsook een handson tutorial van hoe OneNote te gebruiken. Vooral de Notebook met de chronologisch pages is mijn basis.

Ik kwam echter al snel tot de vast stelling dat als ik OneNote gebruik ik best ook de opleidingen ‘Master your mailbox/Todo List’ terug van onder het stof moest halen.
Uit die opleidingen had ik in het verleden wel één of twee tips/gebruiken overgenomen maar heb toen toch niet de discipline/overtuiging gehad om verder te gaan.
Nu was dit voor mij een must: Notities digitaliseren betekende voor mij ook principes van de twee andere opleidingen meer doorgedreven toepassen.
Werken met taken in Outlook, alle vier de lijsten opzetten, Ideale week toepassen, Outlook rules definieren, Principe van processing mail & mailbox leeg elke week…

Daarom ook dat ik nu aan mijn collega’s voorstel van de drie opleidingen te volgen en het als één geheel te beschouwen.

Mijn notes zijn nu digitaal. Ik worstel nog wel regelmatig met verschillende aspecten, zowel qua tijd vrijmaken voor lijsten te reviewen als enkele praktische acties (werken met flags, onderverdelen van taken…)
Maar ik heb één systeem waar ik alles bijhoud, nu nog wat extratijd inplannen om het betrouwbaarder te maken.

Steven Smet

Operations - Manager Planning Department, PSA Antwerp

Pin It on Pinterest

Share This